اینفوگراف آموزش در آینده

در آینده…
۱. مدارس به اشکال گوناگونی تبدیل میشوند. گاهی به صورت خودگردان اداره خواهند شد.
۲. دیگر در یادگیری مکان و زمان معنایی ندارد مگر اینکه خود شخص بخواهد در زمان و مکان خاصی آموزش ببیند.
۳. یادگیرندگان و خانوادههایشان لیستهای آموزشی تهیه میکنند که نمایانگر علایق، اهداف و ارزشهای خاص آنهاست.
۴. یادگیرندگان فوق ممکن است به مدارس دولتی بروند و همچنین میتوانند به صورت دیجیتالی یا در محل فیزیکی هم کسب یادگیری نمایند.
۵. هر روشی که انتخاب شود فردگرایی افراطی به معیاری تبدیل خواهد شد و روشها و متدهای یادگیری هر فردی را شامل میشود.
۶. با بهوجودآمدن آژانسهای آموزشی، مشاغل معلمان تغییر میکند.
۷. شبکههای دیجیتالی گسترده, پایگاههای داده و منابع محتوایی در یادگیری پررنگتر شده و آموزش به صورت آنلاین صورت میپذیرد .
۸. برخی از این ابزار از دادههای غنی و پرباری بهره برده تا دید عمیقی نسبت به آموزش فراهم آورد و راهکارهایی را برای موفقیت ارائه میدهد.
۹. همزمان، جوامع مجازی و جغرافیایی با دیدی را تحت مالکیت خود درآورده و آن را در کنار سایر فعالیتها انجام میدهند.
۱۰مردم سعی میکنند تا راهکارهای جدیدی را کشف کنند و لذا موج جدیدی از خلاقیتهای اجتماعی باعث کشف محدودیتها و چالشهای محتوایی میگردد.
۱۱. اشکال مختلف مدارک، گواهینامه ها و تصدیقنامهها نشاندهنده روشهای مختلفی خواهد بود که از طریق آنها افراد علم آموزی میکنند.
۱۲.کار آنقدر پیشرفت میکند که آمادگی دائمی جهت کار به معیاری تبدیل میشود.
این تغییرات نشان میدهد که یک اکوسیستم متفاوت آموزشی در راه است که در آن آموزش خود را با هر کودک تطیبق می دهد تا اینکه کودک خود را با آموزش وفق دهد.
منبع:http://raveshtadris.com/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%81%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/